İstanbul Boğaziçi Eğitim Programları


 

 Online olarak sunulan eğitimler başta olmak üzere örgün eğitimler ve kurumsal eğitimlerin yer aldığı site içerisinde onlarca farklı eğitim programı yer alıyor. Online sunulan eğitim başlıkları arasında kişisel gelişim, sağlık, bilişim ve psikoloji gibi birçok farklı ve uzman kişiler tarafından sunulan uzaktan eğitim dersleri yer alıyor. Siz de online eğitim hizmeti ve diğer kategoriler için siteyi ziyaret edin kendinizi istediğiniz alanda geliştirerek sertifika sahibi olun.

Eğitim Programları Nelerdir?

 Site içerisinde eğitimler farklı başlıklar altında bulunuyor. İsteyen kişiler online eğitim kategorisinden isteyen kişiler ise yüz yüze yani örgün eğitim kategorisinden kurslar seçebiliyor. Siz de e-öğrenme ve uzman öğretmenler tarafından verilen kurslar için hemen siteyi ziyaret edin, sipariş vererek eğitimlere başlayın.

Yorumlar